۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد؛

ساخت بیش از۱۲هزار واحد مسکونی درقالب بخش خصوصی خودمالکی در زنجان

ساخت بیش از۱۲هزار واحد مسکونی درقالب بخش خصوصی خودمالکی در زنجان

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی خودمالکی در استان زنجان ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان گفت: یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و برای تحقق آن مدیریت و برنامه ریزی لازم را داریم.

وی ابراز کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می‌شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

قزوینیان تاکید کرد: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است که اجرای بیش از ۱۹ هزار و ۵۳۳ واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

وی گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بالای ۷۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر در بخش شهرسازی کارهای خوبی انجام گرفته است، یاد اورشد: معرفی ۳۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به ساکنین کوی فلسطین از اقدامات مهم این اداره کل است.

کد خبر 6263535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha